20.04.16.

Google BrandLab radionica 19.4.2016.

U utorak 19. travnja 2016. godine IRTA je u suradnji s Google Adriaticsom organizirala radionicu Google BrandWorks (BrandLab) čiji je cilj bio fokusirati se na digitalno okruženje te publiku koja je Istri zanimljiva. Radionicu je vodila gđa Branka Duvnjak dugogodišnja djelatnica Google Adriaticsa u Dublinu zajedno s kolegom Nikolom Jellačićem iz ureda u Zagrebu.
Google BrandLab je namijenjen kompanijama koje se kroz specijalizirane radionice žele usmjeriti na digitalno te se pokušavaju riješiti izazovi njihovog brenda.
Stručnjaci unutar Google BrandLab odjela istražuju podatke posjetitelja weba i pritom koriste strateške okvire kojima pomažu brendovima učinkovitije doseći ciljanu publiku pomoću google-ovih alata i tehnologije.
Na radionici se govorilo o doživljaju brenda- Istra – kao određene poznate ličnosti i/ili persone.
Turistički djelatnici i znanstvenici koji su prisustvovali radionici obrazložili su svoja viđenja Istre, ono što smatraju uspješnim te ono čemu smatraju da bi Istra trebala težiti. Osmišljavali su tako i „pamtljive naslove“ za novine ili časopise.
Također, Googleovi su stručnjaci pokazali i nekoliko različitih destinacijskih turističkih videa koji bi, svaki na svoj način, mogli imati poveznicu s Istrom.  Među prikazanim videima pokušali su prikazati i nove trendove kao sugestiju onoga što publika voli i istražuje.
Bitno je naglasiti da je video, uz mobile, buzzword 2016.
Sudionici radionice imali su priliku dobiti uvid u globalnu statistiku „travel segmenta“ na google-u te se pritom upoznati s alatima koje i sami mogu koristiti.
Za kraj se pričalo o tzv. mikro trenucima (micro-moments) koji predstavljaju okidač najvećeg broja (mobilnih) pretraga na google-u.

Zadovoljni uspjehom radionice i njezinim učincima, IRTA u suradnji s Google-om planira u skoroj budućnosti još jednu sličnu radionicu.