02.10.18.

Istraživanja u području turizma i gostovanja na poslijediplomskom studiju u suradnji Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ i IRTA-e

 

Sinergijom dvaju istaknutih regionalnih dionika razvoja očekuju se pozitivni efekti za gospodarstvo, studente i zajednicu u cjelini.

U prostorijama Istarske razvojne turističke agencije danas je održana konferencija za medije povodom sklapanja Sporazuma o suradnji između Fakulteta ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković“ i same Agencije. Na konferenciji su bili nazočni te su samu suradnju i predstavili izv. prof. dr. sc. Robert Zenzerović, dekan Fakulteta ekonomije i turizma ''Dr. Mijo Mirković'', doc. dr. sc. Erik Ružić, voditelj sveučilišnog specijalističkog poslijediplomskog studija „Marketing usluga“ te Siniša Miljević, direktor Istarske razvojne turističke agencije.

Predstavljena su područja suradnje koja, između ostalog, obuhvaćaju realizaciju znanstvenih i stručnih projekata, te suradnju u organizaciji seminara, radionica, okruglih stolova, konferencija i edukativnih programa. Nadalje, postavljeni su temelji za provođenje budućih tematskih znanstvenih istraživanja te, sukladno potrebama i mogućnostima obiju strana, organizaciju stručne prakse.

Izv. prof. dr. sc. Robert Zenzerović naglasio je kako FET kontinuirano prilagođava izvedbu studijskih programa potrebama gospodarstva te je usmjeren unapređivanju cjelokupnog iskustva studiranja. „FET uz jaku međunarodnu suradnju teži partnerstvu i povezivanju sa gospodarstvom, a sve kako bi se odgovorilo na izazove suvremene ekonomije i prilagodilo se suvremenim trendovima u obrazovanju“, naglasio je dekan Zenzerović, te kao dokaz praćenja trendova istaknuo pokretanje radionice pri FET-u koja nosi naziv 24-sata digitalnog marketinga, u kojoj se polaznicima želi ponuditi cjeloživotni program baziran na praktičnoj primjeni znanja. Dekan je naposljetku naveo da je natječaj za radionicu otvoren, te pozvao sve zainteresirane za digitalni marketing da se pridruže i prijave na natječaj, odnosno da više pojedinosti saznaju na mrežnim stranicama Fakulteta.

Direktor IRTA-e izrazio je zadovoljstvo dugogodišnjom kvalitetnom suradnjom sa Sveučilištem, kao i potpisivanjem Sporazuma o suradnji. IRTA predstavlja uspješan model javno-privatnog partnerstva vodećih hotelskih kompanija u Hrvatskoj i Istarske županije, te kao takva provodi razvojne projekte od interesa oba sektora. „Ova inicijativa, s druge strane, otvara vrata suradnji s akademskom zajednicom i omogućuje formiranje tzv. Triple Helix modela kojemu je cilj poticanje ekonomskog i društvenog razvoja kroz suradnju privatnog, javnog i istraživačkog sektora. Umrežavanje dvaju subjekata nesumnjivo će rezultirati višestrukim prednostima lokalnoj zajednici, ali i osigurati dugoročnu održivost projekata koji će se provoditi“, naglasio je direktor Miljević.
Jedna će od tih svakako biti transfer znanja na području elektroničkog marketinga, te upoznavanje s najnovijim trendovima, slučajevima najbolje prakse, kao i dubinskim uvidom u strategije i taktike koje se primjenjuju na ovome području.    

Voditelj sveučilišnog specijalističkog poslijediplomskog studija „Marketing usluga“ doc. dr. sc. Erik Ružić istaknuo je da je iznimno zadovoljan s upravo dogovorenom suradnjom koja će rezultirati gostovanjem stručnjaka za marketing iz IRTA-e na nedavno otvorenom poslijediplomskom studiju „Marketing usluga“ pri Fakultetu. „Naime, dobro je poznata uloga IRTA-e kao začetnika razvoja e-marketinga u turizmu Istre, stoga će polaznicima poslijediplomskog studija biti iznimno zanimljivo čuti o izazovima, ali i uspjesima u primjeni strategija e-marketinga u praksi“, istaknuo je Ružić i podsjetio da je natječaj za poslijediplomski studij otvoren do 31. prosinca. Pozivajući sve zainteresirane, Ružić je zaključno pozvao na prijavu i pridruživanje prvoj generaciji sveučilišnih specijalista marketinga usluga kao jedinstvene prilike stjecanja znanja uz brojne znanstvenike, te najbolje marketinške stručnjake iz prakse.